sobota, 2 maja 2015

LIEBSTER AWARD

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 10/11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 10/11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 10/11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Na początku dziękuję Wiktorii Bugno za nominację.

Pytania :

1. Ile masz lat?
21
2. Potrafisz robić nagłówki?
Nie
3. Jaki jest twój ulubiony film?
"Ostatni władca wiatru" , "Igrzyska śmierci"
4. Jaki jest twój ulubiony serial?
Na sygnale
5. Lubisz czytać?
Uwielbiam, nawet nie potrafię zliczyć ile już książek przeczytałam.
6. Ile masz blogów?
3
7. O czym masz blogi?
Naruto
8. Masz rodzeństwo?
Tak, dwóch młodszych braci i młodszą siostrę
9. Lubisz chodzić do kina?
Tak
10. Do której klasy chodzisz?
Uczę się w szkole policealnej

Moje pytania :

1. Jak masz na imię?
2. Ulubiona piosenka?
3. Ulubiona książka?
4. Masz rodzeństwo?
5. Ulubiona postać z anime/mangi?
6. Ulubiony kolor?
7. Ulubiony paring w Naruto?
8. Ulubione anime?
9. Ile masz lat?
10. Wolisz jechać w góry czy nad morze?

Nominuję :

1 komentarz:

  1. Witam. :)
    Cóż, nie biorę udziału w takich nominacjach, niemniej jednak miło mi, że mnie nominowałaś i dziękuję za to. ;) Jeśli zależy Ci na odpowiedziach to mogę ich udzielić tutaj:
    1. Natalia. :)
    2. Aktualnie Sick Puppies - You're Going Down. <3
    3. Zdecydowanie "Ja, diablica" Katarzyny Bereniki Miszczuk.
    4. Mam starszą siostrę.
    5. Gaara. <33
    6. Czarny.
    7. ShikaTema. :3
    8. Naruto Shippuuden i Another.
    9. 17.
    10. Nad morze, poleżeć sobie i się poopalać. :3
    Jeszcze raz dzięki za nominację,
    pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń